Beautiful month: February

3/02/2015 Unknown 0 Comments



















Czy najkrótszy miesiąc w roku mogę zaliczyć do kulturalnie udanych? Tak!!!! To w końcu ostatnie dni mojej akademickiej wolności. W połowie marca wracam na studia.

Luty to ostatni miesiąc, kiedy czas dzielę jedynie pomiędzy pracę, ćwiczenia i siłownię. Już za dwa tygodnie po raz pierwszy pojadę do Krakowa na studia magisterskie. Może dlatego podświadomie korzystam z wolnych weekendów i wieczorów w tygodniu na czytanie, oglądanie filmów i szperanie w sieci. Oto miesięcznie podsumowanie „pięknego” miesiąca.

Obejrzałam:
- „Samotny mężczyzna”
- „Benny&Joon” (po raz setny w życiu)
- „True Detective” s01 s02
- „Dexter” s01 s02
- „House of Cards” s03 (zaczynam i się zachwycam)

Czytałam:
- „Gra o tron: starcie królów” George R.R. Martin
- „Cwaniary” Sylwia Hutnik

Słuchałam:
- „From Eden” Hozier
- „Secret Life of Walter Mitty” OST

Znalazłam w sieci:
Maviee: blog młodziutkiej Natalii Król, zaczynającej swoją przygodę z modelingiem. Jestem pod wrażeniem klasy, stylu i dojrzałości tej nastoletniej dziewczyny . Na duży plus działa także minimalistyczna strona wizualna bloga i piękne zdjęcia. Link tutaj.

Gala rozdania Oscarów: no raczej, że tak! Oglądam tak, jak serial, po kawałku :)))



Nate Ruess z Fun w solowym projekcie.Piękny teledysk dla singla Nothing without love!



0 komentarze :

ARCHIWUM