Beautiful campaign: Bohoboco
Już od jakiegoś czasu silver tsunami
na dobre zadomowiło się także w świecie mody. Coraz więcej czołowych
projektantów i marek jako gwiazdy swoich kampanii wybiera mocno
dojrzałe kobiety – genialnym przykładem jest marka American
Apparel i Jackie O'Shaughnessy, czy Celine i 80-letnia dziennikarka
Joan Didion.
Z niecierpliwością czekałam na pierwszego polskiego
projektanta, który powieli ten trend i wprowadzi dojrzałe piękno
do mainsteamu polskiej mody. Pionierem, a raczej pionierami okazali
się panowie z Bohoboco i kampania kolekcji na wiosnę i lato 2015. Właściwie... wcale mnie to nie dziwi.
Media społecznościowe i portale
rozpisały się dzisiaj o pierwszej polskiej kampanii z udziałem
modelki plus age. Najnowszą kolekcję duetu Bohoboco prezentuje
młodziutka Magdalena Jasek (zresztą nie po raz pierwszy) oraz
dojrzała aktorka Helena Norowicz. Kamil Owczarek i Michał Gilbert
zostali tym samym pionierami wprowadzenia silver tsunami do rodzimej
branży mody. Zdjęcia wykonał Marcin Kempski z I like Photo.
Prostota, klasa, elegancja,
ponadczasowość, piękno i czystość – to główne skojarzenia,
których użyłabym do opisania tej kampanii.
Obie panie charakteryzuje chłodny,
wyniosły, posągowy typ urody. Jasek wygląda niesamowicie, jednak
pani Norowicz kradnie całą sesję swoim dojrzałym pięknem, luzem
i pewnością siebie. To zdjęcie lubię najbardziej:
Cieszę się, że to właśnie ta
marka. Właściwie wydaje mi się to całkowicie naturalne. Duet
Bohoboco działa od 2009 roku (o ile dobrze pamiętam) i od samego
początku konsekwentnie buduje obraz firmy dla kobiet z klasą,
kobiet sukcesu, które wiedzą czego chcą, a chcą nie tylko ładnego
fasonu, ale przede wszystkim jakości. Faktycznie, ceny mogą
przyprawić niejedną osobę o zawrót głowy, ale klasyczne
wzornictwo i jakość materiału sprawiają, że dosłownie każdy
fragment każdej kolekcji marki to inwestycja na lata. Synonimem dla
ubrań Bohoboco jest dla mnie określenie „nowoczesna klasyka”.
Ta kampania idealnie pokazuje, że ubrania marki wyglądają świetnie
na każdej kobiecie, bez względu na wiek.
Kampania krąży w sieci dopiero od
kilku godzin, ale już zebrała mnóstwo pozytywnych komentarzy. Jak
myślicie, czy znajdą się naśladowcy Bohoboco? Nie pamiętam
żadnego rodzimego projektanta, który odważyłby się na zatrudnienie
modelki plus size,ten trend jakoś się u nas nie przyjął, tak więc ta jedna kampania to spory krok polskiej
mody w dobrą, bardziej tolerancyjną stronę. Jestem na tak i liczę na więcej.
zdj. facebook.com/bohoboco
0 komentarze :