Beautiful campaign: Bohoboco

2/18/2015 Angelika Dąbek 0 Comments























Już od jakiegoś czasu silver tsunami na dobre zadomowiło się także w świecie mody. Coraz więcej czołowych projektantów i marek jako gwiazdy swoich kampanii wybiera mocno dojrzałe kobiety – genialnym przykładem jest marka American Apparel i Jackie O'Shaughnessy, czy Celine i 80-letnia dziennikarka Joan Didion.  
Z niecierpliwością czekałam na pierwszego polskiego projektanta, który powieli ten trend i wprowadzi dojrzałe piękno do mainsteamu polskiej mody. Pionierem, a raczej pionierami okazali się panowie z Bohoboco i kampania kolekcji na wiosnę i lato 2015. Właściwie... wcale mnie to nie dziwi.

Media społecznościowe i portale rozpisały się dzisiaj o pierwszej polskiej kampanii z udziałem modelki plus age. Najnowszą kolekcję duetu Bohoboco prezentuje młodziutka Magdalena Jasek (zresztą nie po raz pierwszy) oraz dojrzała aktorka Helena Norowicz. Kamil Owczarek i Michał Gilbert zostali tym samym pionierami wprowadzenia silver tsunami do rodzimej branży mody. Zdjęcia wykonał Marcin Kempski z I like Photo.
Prostota, klasa, elegancja, ponadczasowość, piękno i czystość – to główne skojarzenia, których użyłabym do opisania tej kampanii.
Obie panie charakteryzuje chłodny, wyniosły, posągowy typ urody. Jasek wygląda niesamowicie, jednak pani Norowicz kradnie całą sesję swoim dojrzałym pięknem, luzem i pewnością siebie. To zdjęcie lubię najbardziej:



Cieszę się, że to właśnie ta marka. Właściwie wydaje mi się to całkowicie naturalne. Duet Bohoboco działa od 2009 roku (o ile dobrze pamiętam) i od samego początku konsekwentnie buduje obraz firmy dla kobiet z klasą, kobiet sukcesu, które wiedzą czego chcą, a chcą nie tylko ładnego fasonu, ale przede wszystkim jakości. Faktycznie, ceny mogą przyprawić niejedną osobę o zawrót głowy, ale klasyczne wzornictwo i jakość materiału sprawiają, że dosłownie każdy fragment każdej kolekcji marki to inwestycja na lata. Synonimem dla ubrań Bohoboco jest dla mnie określenie „nowoczesna klasyka”. Ta kampania idealnie pokazuje, że ubrania marki wyglądają świetnie na każdej kobiecie, bez względu na wiek.

Kampania krąży w sieci dopiero od kilku godzin, ale już zebrała mnóstwo pozytywnych komentarzy. Jak myślicie, czy znajdą się naśladowcy Bohoboco? Nie pamiętam żadnego rodzimego projektanta, który odważyłby się na zatrudnienie modelki plus size,ten trend jakoś się u nas nie przyjął,  tak więc ta jedna kampania to spory krok polskiej mody w dobrą, bardziej tolerancyjną stronę. Jestem na tak i liczę na więcej.  

























































zdj. facebook.com/bohoboco

0 komentarze :

ARCHIWUM