October in photos.

11/04/2014 Unknown 0 Comments



























Pierwszy miesiąc w Holandii za mną <3 





































































1. Bajk. Jak to w Holandii jeżdżę na nim wszędzie :)
2. Kosmiczne autko.















































3, 4, 5, 6. Codziennie spacery po lesie weszły mi w nawyk :), a trasy do biegania wokół mojego campingu są po prostu bajeczne!












































7. Galeria Sztuki w Waalwijk












































8. Selfie w szatni ;)


































8, 9. Kartki świąteczne w Holandii są niesamowite. Ostatnio widziałam jeszcze rastaPingwina i hipsterRenifera




























10,11,12 Odżywianie to podstawa. A muszę przyznać, że w Holandii nie odmawiam sobie niczego - mam już pućkowe policzki i tylko bieganie trzyma mnie w jako takiej formie ;P

0 komentarze :

ARCHIWUM