NO CZEŚĆ

8/22/2014 Unknown 0 Comments

Nie miało tu być powitalnego posta. Ale co tam. To nie mój pierwszy blog, ale uciecha jest...obawa trochę też, bo nie wiem, jak długo będę go prowadziła, czy mi się znudzi, czy też nie.
Young Oak Box założyłam, bo lubię pisać (chociaż nie zawsze mam na to czas ze względu na pracę). Tak samo lubię rzeczy ładne, interesuję się szeroko rozumianą kulturą. Blog będzie czymś w rodzaju wirtualnej skrzynki, do której będę wkładać wszystko to, co mi się spodoba, co mnie zachwyca i fascynuje, to co przeżyję i co będę chciała gdzieś w sieci pozostawić, zarejestrować.
Zakładając bloga, nie miałam w głowie żadnego tematu ani myśli przewodniej, mało tego, sama nie wiem, czym YOB stanie się przyszłości (może nagle zainteresuje się gotowaniem?). Ale to jest chyba w tym wszystkim najfajniejsze. Jeśli tu trafiłeś i taki "blog z przypadku" ci się spodobał... mogę się jedynie cieszyć.
Pozdrawiam.

0 komentarze :

ARCHIWUM